سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را احراز نکند، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
شهر آرزوها
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
یا امام زمان

عباس دشتی زاده :: یکشنبه 85/5/15 ساعت 6:49 عصر

برای سلامتی آقا امام زمان (عج) یه صلواه بفرست بعد برو و با خیال راحت کامنتها رو بخون

===============

فرشتگان از خدا پرسیدن: خدایا تو که بشر رو انقدر دوست داری چرا غم را آفریدی ؟ خدا گفت : غم را به خاطر خودم آفریدم چون این مخلوقه من تا غمگین نباشه به یاد خالقش نمی افته

================

منطق عشق آن است که هرچه کمتر داری، بیشتر می‌توانی ایثار کنی

================

وقتی عشق به سراغت می آید نمیدانی ونمی فهمی تا زمانی که عشق معشوق از وجودت بیرون رود.آنگاه است که میفهمی بهترین دوران زندگیت را سپری کرده ای

================

عشق لطیف ترین و درونی ترین تجربه دوستی! ابهامی است که از دور دست ها بسویت میآید و تو مشتاقی که او را ببینی، اشتیاق یک دیدار! و به تو می رسد، یعنی تو به او می رسی! و بعد لحظه ای درنگ و نجوایی گرم...وبعد سکوتی عمیق!!!؟؟؟

================

آن چیزی را که دوست داری بد ست آور نه آن را که به دست آوردی دوست بدار ( شکسپیر ).

================

فقیر کسی نیست که کم دارد، فقیر کسی است که زیاد می طلبد.

================

التماس به مردم خفت است، اگر برآورده شود منت است ،اگر برآورده نشود ذلت است .

التماس به خدا جرات است،اگر برآورده شود رحمت است اگر بر آورده نشود حکمت است .

================

دوخط موازی هرگز به هم نمی رسند مگرآنکه یکی ازآنها برای رسیدن به دیگری بشکند.

================

خدایا به من کمک کن تا از آنچه که به من داده ایی لذت ببرم و از آنچه که به من نداده ایی حسرت نخورم .

================

 من عشق را در تو تو را در دل دل را در موقع تپیدن و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم من غم را در سکوت سکوت را در شب و شب را برای اندیشیدن به تو دوست دارم من زندگی را به خاطر زیباییش و زیباییش را به خاطر تو دوست دارم من دنیا را به خاطر خدایش ،خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم

================

به دریا نگاه می کنم تورا می بینم ، به صحرا نگاه می کنم تو را می بینم، به جنگل نگاه می کنم تورا می بینم، میشه بری کنار

================

Ye bar az kenare darya obur kardi, ye omr amvajesh baraye busidane jaye pahat miano miran

.......

================

بنمای رخ که خلقی واله شوند و حیران - بگشای لب که فریاد از مرد وزن براید

================

من شکوفایی گل های امیدم را در رویاها می بینم، و ندایی که به من می گوید: گر چه شب تاریک است ، دل قوی دار ، سحرنزدیک است ....

================

اگه یه روز بغض گلوت رو فشرد بهت قول نمی دم که می خندونمت ولی می تونم باهات گریه کنم اگه یه روز نخواستی به حرفای کسی گوش کنی بهم بگو ... قول می دم که خیلی ساکت باشم اگه یه روز خواستی در بری حتما خبرم کن قول نمی دم که ازت بخوام بمونی اما می تونم باهات بمونم اگه یه روز سراغم رو گرفتی و خبری از من نشد سری بهم بزن احتمالا بهت احتیاج دارم

================

همیشه عاشق کسی باش که لایق عشق باشد نه تشنه عشق ! چون تشنه عشق روزی سیراب میشود

================

اگر می خواهی زیبایی آب را درک کنی باید درون آب بروی و با آن یکی شوی

================

تو در من آن تب گرمی که آبم میکند کم کم, نگاهت نیز چون مستی خرابم میکند کم کم, منم آن کهنه دیواری به جا از قلعه های سنگ که باد و آفتاب آخر خرابم میکند کم کم

================

اگه کسی دستهات رو گرفت – قلبت لرزید ‚ عجله نکن !!! شاید بابا برقی باشه


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غیب کردن پوشه با روشی جدید و مطمئن
زیندین زیدان
سلام
یا امام زمان

About Us!
شهر آرزوها
عباس دشتی زاده
Link to Us!

شهر آرزوها

Hit
مجوع بازدیدها: 2252 بازدید

امروز: 4 بازدید

دیروز: 0 بازدید

In yahoo

یــــاهـو

My music

Submit mail